rosttrepisom.blogg.se

Conociendo a Astrid Online hry zadarmo Online 1280p Nie Sing Up openload Hd-720p

Publicerad 2019-06-10 09:32:27 i Allmänt,

Conociendo a Astrid Online 1280p No Sing Up openload Hd-720p

 

 

moviebemka.com

 

 

. napísanéKim Fupz Aakeson. description =Unga Astrid je film s Alba Augustom, Trine Dyrholm a Henrik Rafaelsen. Biopic švédskeho spisovateľa Astrid Lindgren, autorka mnohých detských kníh a tvorca Pippi Longstocking. skóre =1608 Hlasovanie. 2018. runtime =123 min. Keď som sa stretla s Astrid Lindgrenovou, keď som bola dieťa v Zürichu, ktoré v tom čase navštívila, veľmi som sa pohla tým, že som sledovala tento film v kine neďaleko od miesta, kde som ju stretla v Zürichu koncom 80. rokov. Tiež som vyrástol čítanie jej príbehy sú vidieť filmy, ktoré vytvorila z príbehov. Tento film je veľmi dramatický a veľmi pekný rovnako, ale presunie vás k slzám vidieť príbeh a bolesť, že prešla v mladších rokoch.
Tento film môžem veľmi odporučiť a myslím si, že každý, kto si prečítal svoje knihy a videl filmy, by mal vidieť aj tento film.

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela